Czerwone spodnie ze sztruksu

Przez dwa miesiące byłam tak zapracowana, 
że nie miałam kiedy wykonać nowe pomysły.
Obecnie myślę o nowych projektach.
Nie wiem jaki będzie temat mojej kolekcji, stawiam na moją wyobraźnie.
Tym razem wykonałam spodnie. Spodnie są ze sztruksu w kolorze czerwonym.
Spodnie wykonałam z wysokim stanem a nogawki są wąskie jak w legginsach.
Na wysokości kolan dodałam troszkę luzu, 
po częstym użytkowaniu spodni kolana będą zaokrąglone lub lekko wybrzuszone.
A z czasem zaczną się przecierać, to są wady sztruksu :( 
Uwaga dla tych, którzy pierwszy raz coś będą wykonywać ze sztruksu.
Formę odzieżową na sztruksie układamy w jednym kierunku, 
ponieważ sztruks zachowuje się tak samo jak aksamit.
Jeśli obrócimy jedną cześć formy w innym kierunku to np.
jedna nogawka będzie w odcieniu jasnym a druga nogawka w odcieniu ciemnym.
Warto zapamiętać, że wszystkie elementy takie jak:
 kieszenie, rękawy, patki, kołnierz układamy w jedynym kierunku
a następnie kroimy.


Przedstawiam Wam efekt mojej pracy.
Stawiam zawsze na profesjonalne wykończenia.

Nogawki wykończyłam czarną lamówką.



W tyle karczek wykończony czarną wypustką.


Pasek również wykończony czarną wypustką.
W tyle kieszenie ozdobiłam ćwiekami.


Przednia kieszeń ozdobiona ćwiekiem.


W tyle spodni przyszyta metka Iwakki.


Projekt oraz wykonanie: Iwakki

Atelier Iwakki

Komentarze

FB @AtelierIwakki