Koronkowe dziury w spodniach / jeans

Przedstawiam kolejny pomysł, jak ratować dziury w spodniach.
Pokazałam Wam jak można łatać dziury oraz cerować dziury w spodniach jeans.

Spodnie posiadały duże oraz małe dziury.
Większe dziury zaczęły przeszkadzać w spodniach.
W związku z tym zastosowałam inną technikę aby dziury zachowały swój urok.

Dziury od lewej strony zaszyłam czarno-białą koronką.








Spodnie od lewej strony.
Wszyłam koronkę po całej długości,
aby zakryć wszystkie dziury.


Po zewnętrznej nogawce, koronkę obrzuciłam na overlock
oraz przyszyłam do nogawki.



Po wewnętrznej nogawce, koronkę przykleiłam taśmą
oraz przyszyłam ręcznie do nogawki.
Nogawki zazwyczaj od strony wewnętrznej są stębnowane,
więc lepiej przeszyć koronkę ręcznie aby zachować szew oryginalny w spodniach.


Z tej samej koronki wykonałam:

Pozdrawiam serdecznie - Iwakki

Zapraszam na kolejne pomysły Iwakki.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki