Sukienka z recyklingu

Sukienka z recyklingu powstała z spódnicy.
Spódnica została zakupiona w sklepie 
z odzieżą używaną za 3 zł
Spódnica była bardzo długa i na gumce.
Gumka została wywalona
a na górze spódnicy wykonałam
podkrój pachy i dekolt.
Wyznaczyłam ramiona i wszystko odszyłam.
Dół spódnicy został taki sam,
nic nie przerabiałam.
Do sukienki dodałam białą koronkę.

Podsumowanie moich umiejętności i koszt sukienki:

Spódnica / Zakup w *sh za 3 zł
*sh second hand / z drugiej ręki.
Koronka / 2 metry zakupiłam za 5,90 zł
Koszt wykonania mojej usługi 25 zł

Całość sukienki koszt 33,90 zł

Dlaczego Wam to opisuję ?


Usługi krawieckie są wycenione od umiejętności,
projektantki czy krawcowej.
Jeśli ktoś kupuje rzecz używaną musi liczyć się 
z tym że, usługi wyceniane są różnie
 przez pracownie krawieckie.
Nie ma takiego czegoś jak stały cennik.
A uszycie sukienki którą mam na sobie
po wykonanie wykroju, szycia, przymiarek,
materiału, dodatki, wyceniam około 90 zł
Chcę Wam przybliżyć dlaczego jest taki
koszt usług w pracowniach krawieckich itp.


 Z bliska przedstawiam Wam efekt mojej pracy.




















Do sukienki założyłam sweterek 
a wieczory w górach są już chłodne.


W kolejnym poście przedstawię Wam spodnie 
w kratkę które uszyłam jakiś czas temu.


Jeśli macie pytanie odnośnie szycia miarowego, usług krawieckich,
czy zapisy na moje indywidualne lekcje szycia,
proszę pisać na e-mail atelier@iwakki.com

A pracownia na wykończeniu :)
która znajduje się w Kotlinie Kłodzkiej.
Adres, spotkanie napiszę w e-maliu.
Pozdrawiam serdecznie Ewa Iwakki.

Komentarze

  1. Zazdroszczę Ci umiejętności robienia takich cudów! Jak zawsze pięknie! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten fason sukienki, może spróbuje kiedyś coś takiego sobie uszyć. Na Tobie wygląda bardzo ładnie. A co do wyceny kosztów uszycia, ja wiecznie mam z tym problem, i wiecznie robię sobie krzywdę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To nie rób sobie takiej krzywdy znasz swoje umiejętności i wyceń adekwatnie do swojej pracy. Ja wiem kim jestem i wiem jak jestem dokładna i precyzyjna w szyciu.
      Każdy szuka fachowca aby super to zrobił wszystko się zgadza tylko to kosztuje. A takich coraz mniej w Polsce i powinni być bardzo doceniani. Czy nie praw-dasz ? :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Cześć,
    Mogę ten wpis podsumować w tylko jeden sposób - zupełnie się nie doceniasz i za mało liczysz na swoje usługi. Szyjesz ekstra i powinnaś za to liczyć odpowiednie pieniądze! I sukienka i spodnie są cudowne!
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, dla mnie cena jest ok co do tej sukienki a ceny mam różne.
      Im trudniejszy i wymagający projekt to ceny mam już z kosmosu :)
      Pozdrawiam serdecznie, Ewa Iwakki.

      Usuń
  4. Moim zdaniem to taka sukienka z cykli - mała zmiana, a cieszy. Fajna jest ta falbanka, chociaż ja bym jeszcze dała takie koraliki na sznurkach, nierówno.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Ewa Iwakki

FB @AtelierIwakki