Przygotowanie kolekcji wiosna - lato 2013

Przygotowanie kolekcji jest bardzo pracochłonne dla każdego projektanta.
Kolekcję tworzy się dwa razy do roku.
Na początku roku, powstaje kolekcja wiosna - lato,
a pod koniec roku jesień - zima.
Projektant mody szuka inspiracji, potem powstaje temat kolekcji.


Moja kolekcja wiosna - lato 2013 jest w trakcie tworzenia.
Mam około 11 kreacji, jeszcze pozostało 6 do uszycia.
Pracy jest bardzo dużo, ponieważ  pierwszy raz wykonuje kolekcję.
Robi się coraz cieplej, a Ja jeszcze tyle mam do zrobienia.
Jak tylko mam siłę, potrafię siedzieć do 3:00 a nawet do 4:00 rano przy maszynie :)

Mogę Wam pokazać odrobinkę Mojej pracy.
Za kulisy tworzenia Mojej pierwszej kolekcji :)



Wkrótce kolekcja wiosna - lato 2013 Iwakki

Atelier Iwakki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki