Koniec wakacji, czas do nauki

Rozpoczął się rok szkolny dla innych rok studencki, kursy, szkolenia.
W Polsce szkoła rozpoczyna się tradycyjnie od 01 września.
W Holandii rozpoczyna się już pod koniec sierpnia.
Więc teraz czas na naukę. Koniec leniuchowania :)

Jestem po pierwszej lekcji z konstrukcji odzieżowej.
Lekcja jest bardzo ciekawa ale również trudna.
Jestem początkująca na zajęciach.
Na lekcji mam przybory do kreślenia form odzieżowych,
ale zabieram zawsze ze sobą słownik Niderlandzki.


Zdobywam kolejne doświadczenie, poznaję technikę nauki w Holandii.
Muszę przyznać, że wykonywane konstrukcje na lekcjach w Holandii
są łatwe niż w Polsce. Gdy uczęszczałam do szkoły w Polsce,
dużo było obliczania przy wykonywaniu siatki konstrukcyjnej.
Ale trudniej w Holandii gdyż zajęcia są tylko w języku niderlandzkim :)

Więc naukę czas rozpocząć !!!
Moja praca domowa.


 Konstrukcja spodni.


Tak właśnie wykonuje się formę odzieżową, potem przykłada się formę do tkaniny, 
kroimy i szyjemy spodnie.
Wcale to nie jest takie proste, wymaga to dużo pracy.

Atelier Iwakki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki