Bazar tkanin w Dordrecht

Kolejna wizyta w Dordrecht.
Ludzie podróżują aby zwiedzać.
A ja podróżuję po Holandii aby, szukać ciekawych i nie typowych tkanin.

W centrum miasta Dordrecht, w każdy piątek i sobotę jest hala targowa.
Na hali targowej są również do sprzedania tkaniny i to po niskiej cenie.
Oczywiście mój raj, jeśli chodzi o tkaniny.

Sezon tkanin na jesień - zima 2013/2014 w Dordrecht

Tkanina zakupiona


Kolejna tkanina zakupiona


Tkanina miasta, nie mogłam się oprzeć i zakupiłam.



Największy SZOK! Sprzątanie tkaniny za 1 metr € 1,50

I jak tu nie zwariować, kupić trzeba koniecznie :)


I ciekawe wystawy w sklepach.




Dzień był świetny, zimno, deszczowo ale warto było pojechać.
Kolejna podróż to giełda tkanin w Den Bosch.
I koniec kupowania tkanin, chyba :):):)

Atelier Iwakki

2 komentarze:

  1. Jak ja Ci zazdroszczę- szczególnie tych zygzaków kolorowych
    Piękne tkaniny !!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tych zygzaków nie zakupiłam.
      O tak tkaniny są piękne.
      Czasami naprawdę ciężki wybór co zakupić.
      Te targi tkanin są nie tylko w NL,
      ale w Belgii oraz w Francji. Polecam, jak kiedyś wybierzesz się na wycieczkę do któregoś z tych krajów :)
      Pozdrawiam serdecznie z Holandii

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki