Giełda tkanin jesień-zima '13/'14 Den Bosch

Podsumowanie giełdy tkanin w Den Bosch:
W sprzedaży dostępne były tkaniny znanych marek na świecie.
Ceny tkanin sięgały od € 50 do € 100, więc np.: sukienka nie może kosztować € 100.
Koszt takiej sukienki przekroczy nawet € 500.
Owszem płaci się za markę, ale trzeba brać pod uwagę jakość tkaniny,
wykonanie a potem efekt końcowy.
Tkaniny cudne :)
Za każdym razem szał mnie ogarniał.


Przedstawię Wam ciekawe tkaniny, które zwróciły na mnie szczególną uwagę.
Ekskluzywne tkaniny.
Koszt: 1 metr za € 20


Koszt: 1 metr za € 39,99


Koszt: 1 metr za € 39,99



 86 cm za € 29,95



1 metr za € 10
Zakupiłam :) 
Będzie bluzeczka.
Ale na sobie będę miała tą kreacje.
Nie trzeba się męczyć przy szyciu.
A nawet chustka jest pod szyję :)

Zakupiłam tkaninę na płaszcz.


Ciekawe wykonanie kurtki.
Kurtka wykonana z różnych tkanin.
Tkanina dekoracyjna czyli na zasłonę, jeans, bawełna.
Ciekawa inspiracja :)


Podziękowanie za miły dzień dla Sjan, która również jest miłośniczką szycia.

Ps. Bazar tkanin w Bredzie.

W Bredzie nie byłam.
Nie jestem w stanie być w dwóch miejscach jednocześnie.
Zdjęcia przysłała mi koleżanka.



Dziękuje za zdjęcia z Berdy.

Atelier Iwakki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki