Stoffenmarkt / Targ tkanin w Drunen

Stoffenmarkt - znaczenie w języku polskim tzw. targ tkanin.

Dziś miałam okazję pojechać na mały targ tkanin w Drunen.
Drunen jest to wiosna w Holandii, ale to nie jest taka wioska jak w Polsce :)
W Holandii wioski wyglądają jak małe miasteczka.
Piękne drogi, ścieżki rowerowe, kawiarenki, ah trzeba to zobaczyć na własne oczy.

Będąc w Drunen byłam zaskoczona,
ponieważ zobaczyłam wielki sklep z tkaninami, pasmanterią.

A co można dostać w tym sklepie:
- różne kolory włóczek


 - różne akcesoria do dekoracji


- tkaniny, dzianiny, podszewki





- gotowe formy odzieżowe dla lalek :)


- lamówki, tasiemki

  

- kolorowe gumki o różnej szerokości


- sznureczki np. do gorsetu

 

- filc w różnych kolorach

 

A oto moje zdobycze:
- zakupiłam szyfon 


- zakupiłam bawełnę w dwóch rożnych kolorach


- zakupiłam jeans-y, 
powstaną z nich nowe eko torebki :)


Mała wioska a ma tak wyposażony sklep, że nie trzeba jechać do miasta :)

Atelier Iwakki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki