poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Wyróżnienie LBA

Serdecznie dziękuję za wyróżnienie mojego bloga przez Mamajbags.

Wyjaśnię czym jest LBA:


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną pracę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytanie otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz osoby (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im pytania.

Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytania które otrzymałam, więc zaczynamy :) 

1. Co było motywem do powstania Twojego bloga?

Motywem do powstania mojego bloga była rodzina, przyjaciele którzy są w Polsce. 
Chciałam aby, najbliżsi mogli zobaczyć czym się zajmuję, aby na bieżąco mogli śledzić moje prace.

2. Jakie jest Twoje największe marzenie, oczekiwanie związane z blogowaniem?

Nigdy nad tym się nie zastanawiałam. 
Jedynie o czym marzę aby rodzina i przyjaciele na bieżąca mogli śledzić mojego bloga.

3. Być czy mieć, oto jest pytanie ?

Celem do osiągnięcia marzenia jest posiadanie czegoś czyli "mieć".
Przykłady: 
-mieć piękne ciało, 
-mieć idealny związek partnerski, 
-mieć dobre zdrowie itp.

"Aby osiągnąć to co chcemy "mieć", musimy się stać tym kim chcemy "być".
Załóżmy że chcemy mieć zgrabne i piękne ciało (podaje tylko jeden przykład), decydujemy się na dietę, chodzimy na siłownie, biegamy, odmawiamy słodyczy itp. 
Osoby te wytrzymują tylko parę dni lub parę tygodni, a potem i tak wracają do starego trybu życia. Siedzą na kanapie, zajadają ciastka przed telewizorem.
To jest przykład robienia zamiast bycia tym kim chcemy być.
Nie liczy się tu dieta, ale tylko to kim masz "być". 
Ludzie skupiają się nad tym, co robią a nie nad tym kim powinni być".

Dla mnie na pierwszym miejscu jest "być"czyli być tym kim chcę być.
A potem robimy i mamy rezultat naszej ciężkiej pracy.

4. Kim chciałaś zostać będąc małym dzieckiem?

Kiedy byłam małą dziewczyną, moja Mama szyła dla mnie sukienki 
oraz malowała różne postacie z bajek. Była moim autorytetem i tak jest do dziś.
Obiecałam sobie, że jak będę duża to będę taka jak Moja Mama. Moje marzenie się spełniło projektuję ubrania, szyję oraz maluję tak jak kiedyś Moja Mama.

5. Najmilsze wspomnienie?

Dawno, dawno temu byłam we Włoszech.
Usiadłam na schodach Hiszpańskich, które znajdują się w Rzymie.
Zamknęłam wtedy oczy i  zamarzyłam, że kiedyś tu wrócę jako projektantka mody.
To jest najmilsze wspomnie związane z moja pasją :)

Fotografia przy fontannie Barcaccia ( krypa, łódeczka ) 
przy schodach Hiszpańskich.
Najmilsze wspomnienie :)


Moje pytania dla nominowanych:

1. Pasja, czym jest dla Ciebie?
2. Kto jest Twoim autorytetem? 
3. Jak spędzasz wolny czas?
4. Gdzie szukasz inspiracji?


Blogi które wyróżniam:


Powodzenia !!!

Atelier Iwakki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki