piątek, 6 czerwca 2014

Eko torebka Linkin Park

Eko torebkę wykonałam na koncert Linkin Park.
Uwielbiam ich muzykę.

Miałam taką cichą nadzieję, że pojawią się w Holandii.
Czekałam na ich koncert ale doczekałam się ich we Wrocławiu.
Zarezerwowałam bilet, znalazłam lot do Wrocka i poleciałam na koncert.
Koncert zakończył się o 23:30 a na drugi dzień o 06:30 rano wylot do Holandii.
Tak to szaleństwo, ale cały lot przespałam :)
A teraz wielki ból głowy.




Warto spełniać marzenia, nigdy nie odkładać ich na sam koniec.
Jestem mega zadowolona z koncertu.
Nie da się tego opisać, trzeba to zobaczyć na własne oczy.

Wykonałam sukienkę, którą wcześniej Wam opisałam: 

Projekt oraz wykonanie sukienki : Iwakki
Eko torebka / wykonanie: Iwakki

Miałam na sobie:
- sukienkę z eko skóry,
- legginsy z eko skóry,
- czarny pasek,
- bransoletkę w kolorze czarnym,
- eko torebkę LP,
- białe trampki z flagą USA
oraz 
jasną kurteczkę.

Tak zaprezentowałam się na koncercie Linkin Park we Wrocławiu.


Concert Linkin Park
05-06-2014
Poland - Wroclaw


Warto spełniać marzenia !!!

Pozdrawiam serdecznie - Iwakki

Atelier Iwakki

5 komentarzy:

  1. Lubiłam LP kiedyś... przy pierwszych dwóch płytach :D później zbytnio wygrzecznieli :D ale torby super! Motam się z zamiarem uszycia sobie ekówki, ale zabrać się nie mogę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo - Ja uwielbiam ich każdą płytę :)

      Usuń
  2. Kiedyś słuchałam Linkin Park, teraz od czasu do czasu też mi się zdarzy, mam swoje ulubione utwory :) Super, że wykonałaś ekotorebkę specjalnie na koncert :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam że się nie wyrobię z eko torebkami ale zacisnęłam pas i ostro zabrałam się do pracy :) Mam ciekawostkę na koncercie sprzedawali eko torebki w kolorze czarnym a napis logo LP biały za 100 zł.

      Usuń
    2. 100zł?! Cena bardzo mocno przesadzona... ale cóż, na pewno znaleźli się i tacy, co zapłacili taką kwotę za torebkę.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki