poniedziałek, 9 czerwca 2014

Eko torebka od MamajBags

Eko torebka Paris nie jest wykonana przez Iwakki.
Chciałam mieć eko torebkę innego artysty.
W szafie mam same eko torebki swojego autorstwa.
Kobieta zmienna jest i pragnie czegoś nowego.

Torebka pochodzi z Polski (Warszawa) od Mamajbags.
Eko torebka przedstawia Paryż a sesje zdjęciową wykonałam 
w Holandii nad morzem.
Do eko torebki spakowałam wszystkie potrzebne rzeczy na plażę.
Eko torebka jest świetna .
Pozdrowienia dla MamajBags :)





Atelier Iwakki

2 komentarze:

  1. Pięknie się prezentuje :)) Bardzo się cieszę, że torba Ci się podoba.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    Paulina Mamaj
    MamajBags

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś było tak słonecznie nad morzem, więc postanowiłam wykonać parę fotek :) Eko torebka jest załadowana po brzegi :) jest świetna i dziękuję za wysyłkę w skazany adres .
      Pozdrawiam serdecznie Iwakki

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki