sobota, 14 czerwca 2014

Spódnica biało-czarna

Wykonałam formę spódnicy podstawowej w skali 1:5.
Następnie wykonałam spódnice w skali 1:1.
Spódniczka będzie z kieszeniami, z podszewką.
W tyle rozporek zakładany oraz zamek kryty.
Pasek spódnicy będzie wykonany na wysokości talii.

Sugerowałam się tym projektem, który wykonałam na konkurs
"Zaprojektuj własną kolekcję" dla Wydawnictwa IUVI.
Na rysunku powinny być widoczne kwiaty,
lecz mało się postarałam w wykonywaniu projektu.
Zależało mi aby szybko wysłać projekty na konkurs :)

W planie mam jeszcze do wykonania taką bluzkę,
 intensywnie poszukuje tkaninę do tego projektu.


Przód spódnicy przygotowany.


Konstrukcję opracowałam na lekcji.


Nie spodziewałam się że,
spódniczka z tej samej tkaniny znajduje się w Burda Style 05/2014.
Tkaninę zakupiłam rok temu.


Atelier Iwakki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki