Kreacje Iwakki Black & White

Jakiś czas temu brałam udział w konkursie.
Zaprojektowałam kilka kreacji.
O to jedna kolekcja z nich:



Wyniki są nie znane do dziś, zero odpowiedzi na e-maila,
na stronie internetowej wydawnictwa czy na fanpage :(
Chciałam się sprawdzić, ale nie wiem jak wyszłam.
Postanowiłam, że wykonam te projekty z rysunku.
Formy odzieżowe wykonałam na mojej ostatniej lekcji.

Kolekcja Iwakki Black & White:

1.
Projekt, forma odzieżowa oraz wykonanie: Iwakki

Spódnice wykonałam na podszewce z kieszeniami.
W tyle rozporek zakładany oraz wszyty zamek kryty.

Bluzka wykonana jako rękaw kimono.
W przodzie wszyta elastyczna koronka.


2.
Projekt, forma odzieżowa oraz wykonanie : Iwakki

Wykonałam "małą czarną" ale bardziej biało-czarną.
Sukienka na podszewce z boku wszyty zamek kryty.


3.
Projekt, forma odzieżowa oraz wykonanie : Iwakki

Spódnica w groszki na podszewce.
Postanowiłam trochę zaszaleć i wykonać coś innego.
Bluzka luźna wykonana z formy odzieżowej jako rękaw kimono.


Nie ma wyników konkursu,
 więc ocena moich prac należy do Was.

Zapraszam na kanał Atelier Iwakki:


Atelier Iwakki

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki