Sukienka koszulowa

Zastanawiałam się, jaką sukienkę wykonać z tej tkaniny.
Zostało około 1,5 metra.



Z tej samej tkaniny wykonałam bluzkę koszulową.


Pomyślałam sobie, że jeśli wykonałam bluzkę koszulową
to dlaczego nie może powstać sukienka koszulowa :)

Wykorzystałam formę odzieżową z bluzki koszulowej na górę sukienki.


Sukienkę wykonałam bez stójki, kołnierza oraz bez rękawów.
Dekolt oraz podkrój pachy wykończyłam czarną lamówką bawełnianą.
Góra sukienki zostało wykonana na ten sam wzór co bluzka koszulowa.


Dół sukienki w przodzie jest krótszy a tył jest dłuższy.
Wszyłam podszewkę elastyczną aby dół ładnie się układał.

Góra sukienki jest bez podszewki.
Sukienka luźna w talii.
W talii wszyłam przezroczystą gumeczkę.
Sukienkę zaprojektowałam tak aby była swobodna oraz funkcjonalna.



Bardzo ważną rolę w kreacjach odgrywają detale.
Jako detal wszyłam metalowe guziki.


Atelier Iwakki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki