Kopertówka z tkaniny

Wykonałam kopertówkę z tkaniny.
Średnio z niej jestem zadowolona.
Kopertówka jest pierwszym egzemplarzem wykonanym przez mnie.
Wybrałam nie odpowiednią tkaninę, która jest bardzo delikatna.
Tkaninę usztywniłam flizeliną oraz uszyłam kopertówkę z podwójnej warstwy tkaniny.


Problem polegał na tym, że bardzo szybko uszyłam kopertówkę
aby zaprezentować moją stylizację na imprezie.
Był to mój debiut, gdzie publicznie wystąpiła modelka w mojej kreacji.
Wkrótce opisze na ten temat post.

Efekt był zadowalający a kopertówka nadaje się teraz do wyrzucenia.
Uszyłam jednorazówkę.

Błąd: nie dobrałam odpowiedniej tkaniny.
Tkanina się zaciąga za każdym razem gdy otwiera się kopertówkę.
Następną kopertówkę wykonam z bardziej sztywnej tkaniny.

Przestawiam efekt końcowy kopertówki







Atelier Iwakki

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna:) Gratuluję możliwości zaprezentowania swojej kreacji i czekam z niecierpliwością na wpis o tym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, wkrótce pokaże relację z mojej pierwszej prezentacji, czekam na pozostałe fotografie od przyjaciół.

      Usuń
  2. Nominowalam Cie do Liebster Blog Award, więc zapraszam do mnie po szczegóły. Jak nie chcesz brać udziału, to przepraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio, serdecznie dziękuję z przyjemnością wezmę udział :)

      Usuń
  3. Piękna kopertówka :) Chociaż rzeczywiście, wybór materiału niefortunny, ale człowiek uczy się na swoich błędach :) Czekam z niecierpliwością na zdjęcia wykonanej przez Ciebie kreacji! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda mój błąd i chcę jej popełniać często aby z tego wyciągnąć wnioski. Szybko ją wykonałam krótki był czas aby szukać innej takiny :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki