niedziela, 7 września 2014

Publiczna prezentacja kreacji Iwakki

Przestawiam Wam parę ujęć z mojej krótkiej prezentacji w Holandii.
Modelka wystąpiła w kreacji wieczorowej.

Modelka: Weronika Żyła
Projektant Mody: Iwakki
Fotograf: Bartek 


 Nowa kolekcja Iwakki.
Fotograf: Bartek


Fotograf: Bartek


W ten pochmurny dzień zaprezentowałam się w swojej własnej kreacji.
Wykonałam sukienkę z dzianiny oraz kurtkę z jeans-u.
A w ręku trzymam lampion wykonany przez Lampion - Lantaarnmetwax.
Fotograf: Bartek 

  

Kurta wykonana przez Iwakki.
Fotograf: Dariusz


Małymi kroczkami zbliżamy się do sceny.
Fotograf: Dariusz


Ostatnie poprawki przed wejściem na scenę.
Kamerzysta ( Kristof utl studio ©) również zaprezentował kurtkę projektu Iwakki.
Fotograf: Thomas


Modelka zaprezentowała styl wieczorowy 
a Iwakki :) styl codzienny.
Fotograf: Dariusz


Modelka z kopertówką wykonaną przez Iwakki.
Fotograf: Bartek


Kreacja Iwakki 2014
Sesja zdjęciowa: Bartek


Atelier Iwakki

6 komentarzy:

  1. Piękna dostojna kreacja, ale najbardziej podziwiam siłę przebicia w życiu. Gratuluję pokazu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Dziękuję za miłe słowa dodaje mi to siły aby działać. Jeszcze długa droga mnie czeka aby się przebić :)
      Pozdrawiam również.

      Usuń
  2. Koszula na zdjęciu nr2- piękna, choć i reszta jest śliczna:) gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Również pozdrawiam.

      Usuń
  3. Świetne kreacje, gratuluję możliwość zaprezentowania swoich rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki