środa, 17 września 2014

Targ tkanin w Den Bosch / Holandia

We wrześniu rozpoczął się sezon giełd tkanin w Holandii.

Moje podsumowanie giełdy :
Pojawiło się bardzo dużo tkanin oraz dzianin z motywem kwiatowym.
Nie zabrakło sztuki oraz malarstwa na tkaninach, dzianinach.
Często na dzianinach pojawiały się miasta: Wenecja, Paryż, New York itp.

Widząc te zdjęcie, wygląda jak obraz :)

 

Wenecja zaprezentowana na dzianinie.
Cena tego kawałka € 39,99

I tak się zastanowić, co z tego uszyć ?
Gdzie przód a tył sukienki ?


Watykan na dzianinie :)


Paryż na dzianinie.



Dostępne były również tkaniny z wyższej półki.
Chanel / Satyna / Cena podana na etykietce 



Dolce & Gabanna /  Satyna / Cena podana na etykietce 




 Satyna / Cena podana na etykietce 



Ciekawe tkaniny dekoracyjne na eko torebki 


Słodziutka / a cena aż oczy mnie zabolały :)


Gotowy regał na książki, świetny pomysł na ścianę.



Coś dla miłośników sztuki oraz malarstwa.
Obrazy na dzianinie.



Każdy widział te obrazy w internecie.
Przedstawię Wam jeden z moich ulubionych.
Nie wiem kto jest autorem, obraz pobrany z internetu.


A na giełdzie zobaczyłam identyczny obraz 
Dzianina / cena € 59



Tkaniny, dzianiny były w różnych cenach.
Te które Wam przedstawiłam są z najwyższej półki.
Ceny zaczynają się od € 29,99 aż do € 200

W tym sezonie zbytnio nie poszalałam, zakupiłam białe płótno i szarą dzianinę.
Zaopatrzyłam się w materiały które potrzebuję na moje lekcje
 z konstrukcji odzieżowej.

A spełniona jestem, że mogłam zobaczyć ciekawostki w tym sezonie :)

Pozdrawiam serdecznie - Iwakki

Atelier Iwakki

6 komentarzy:

  1. Piekne te tkaniny!! U mnie w pazdzierniku w Saarlouis tez bedzie gielda tkanin z Holandii, nie moge sie doczekac!! Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to wpadniesz w szał kupowania ciekawych tkanin.
      Powodzenia w poszukiwaniu ciekawostek.
      Może zaprezentujesz coś na swoim blogu :)
      Pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń

      Usuń
  2. Piękne tkaniny, tylko zastanawiam się co bym uszyła z takiej tkaniny aby widoczny był obraz. Szkoda ciąć, takie są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie aż szkoda ciąć tych tkanin :)

      Usuń
  3. Ojej, byłabym spłukana po takim targu:) Mnóstwo rzeczy mi się podoba, z wizerunkami miast nawet mam pomysły co można uszyć:) A tkaniny z wiewiórkami cudne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak idziesz na taki targ tkanin to szał Cię ogarnia, nie wiesz co chcesz, nagle wszystko Ci się podoba :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki