sobota, 4 października 2014

Unikatowe / Niepowtarzalne / Wyjątkowe

Unikatowe - oznacza coś niepowtarzalnego, jedyne w swoim rodzaju,
wyjątkowego, cennego okazu, bardzo rzadko spotykane.
Jeśli produkt wykonywany jest w małej ilości lub po jednej sztuce,
ma wartość artystyczną.

Fotografia: Bartłomiej Stopka.



Wcześniej napisałam własne zdanie na innym portalu społecznościowym:

" Jako projektant mody borykam się z podobnym problemem. 
Nikt  nie zapyta jak to wykonałaś, tylko " co tak drogo? ". 

A moja praca wygląda następująco:
- powstaje projekt,
- własna konstrukcja odzieżowa a nie gotowiec z "Burdy",
- własne szycie, 
- szukanie tkanin oraz dodatków. 

Siedzenie całymi dniami a nawet nocami aby wyszła kreacja. 
Dlatego to się nazywa unikatowe i nie powtarzalne.
Masz 100 % pewności, że tylko Ty masz tą np.: 
bluzkę, spódniczkę czy sukienkę !!!
Ale najlepiej kupić coś z Made in China, a potem coś nie pasuje i szuka się krawcowe.
I słyszę  "czemu ta usługa tyle kosztuje, przecież ta sukienka kosztowała tylko 15 zł czy € 15 ".
Dlatego że, siedzę przy niej dwa dni i naprawiam fuszerkę którą spartaczyli w Chinach."
- Projektant mody Iwakki

 A ja uwielbiam rzeczy unikatowe, szukam i kolekcjonuję moje zdobycze.
A nawet otrzymuje w prezencie (dziękuję serdecznie).
Zaprezentuje Wam co już posiadam unikatowego:

Bransoletka została wykonana na indywidualne zamówienie.
Wybrałam czerwone kamyki oraz wzór plecionki.
Mam piękną pamiątkę z mojego rodzinnego miasta.


Made in Poland.


Koczyki wykonane na szydełku.
Zakupiłam od projektantki mody AgaaK Fashion.
Made in Holland.


 Lampion ręcznie wykonany od Dariusza.
Made in Holland.


Zakupiłam eko torebkę ręcznie malowaną od Mamajbags.
Made in Warsaw / Poland.


Zestaw do kawy otrzymałam od Taty.
Filiżanki są ręcznie malowane.

 

Made in Poland.


Ręcznie wykonane jajko wielkanocne.
Prezent przyjechał aż Zakopanego do Holandii.
Made in Poland.


Kosz ręcznie pleciony.
Moja Mama przywiozła mi prezent z Ukrainy.
Made in Ukraine.


Naszyjnik ręcznie wykonany.
Otrzymałam w prezencie.


Made in Africa.


 Na piramidzie napisy ręcznie wykonane.
Imię Ewa zostało napisane również w języku arabskim.
Prezent otrzymałam od przyjaciół, którzy zwiedzili Egipt.
Made in Egypt.


Zakładka do książki.
Prezent od Cioci  / Made in Poland.


Moje pierwsze kolczyki, które wykonałam jakieś 10 lat temu :)
Made in Poland.


Warto doceniać artystów, ponieważ oni w swoją pracę wkładają serce.
Kochają swoją pasję i dla niej się poświęcają !!!

Bardzo ciekawy post opisuje Srebrna Agrafka:


A Wy posiadacie coś unikatowego ?

Atelier Iwakki

4 komentarze:

  1. Tekst dlaczego tak drogo to już stały tekst. Bransoletkaa piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tekst stary jak świat.
      Dziękuję, bardzo uwielbiam tą bransoletkę :)

      Usuń
  2. Całym sercem podpisuję się pod Twymi odczuciami na temat Rękodzieła czyli Sztuki. Sama tworzę unikatowe szale, chusty, tuniki, sukienki na drutach oraz bransoletki z japońskich koralików Toho. Wiem jak ciężko pojąć ludziom, że każda praca pochłania mnóstwo czasu i wkłada się w nią cząstkę siebie, więc cena stworzonej rzeczy nie może być równa cenom chińskiego badziewia.
    Kocham to, co sama projektuję i tworzę z wyobrażni, ale o sprzedaży mogę sobie pomarzyć. Piękne rzeczy mają ponadczasową wartość i Ty tę wartość prezentujesz na Swoim blogu. Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie.
      Warto tworzyć swoje pracę, najważniejsze jest aby pielęgnować swoją pasję. Różnież pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki