wtorek, 25 listopada 2014

III miejsce w konkursie "Jesień z Izpolem" oraz udział Iwakki w różnych konkursach

Wyniki konkursu "Jesień z Izpolem".
Jedna uczestniczka została zdyskwalifikowana,
ponieważ złamała regulamin konkursu.
W ten sposób kolejka się przesunęła i wygrałam III miejsce.
Za III miejsce wygrałam bon 300 zł brutto
 na zakup tkanin włoskich w hurtowni Izpol.


Sukienka chabrowa wystartowała w konkursie.
Serdecznie dziękuję wszystkim za każdy oddany głos.

 Otrzymałam kartkę z gratulacjami :)




Atelier Iwakki

10 komentarzy:

  1. Gratuluje i serdecznie pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze gratuluję zasłużonej nagrody, kreacja godna uwagi. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawie zapomniałam o "tym" konkursie ;) Muszę się ostro wziąć do roboty ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 07 grudnia trzeba oddać pracę - powodzenia :)

      Usuń
  4. Gratuluję sukienka jest pomysłowa ! Pozdrawiam i z chęcią będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, pozdrawiam również i zapraszam serdecznie na mój blog :)

      Usuń
  5. Gratulujemy! Jeszcze w tym tygodniu otrzyma Pani tkaniny.
    Życzymy cierpliwości przy szyciu. Mamy nadzieje, że się Pani pochwali kreacjami uszytymi z włoskich tkanin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie.
      Oczywiście jak najbardziej pokaże moje pracę, planuje uszyć dopiero coś na wiosnę. Wybrałam takie tkaniny aby stworzyć coś na ten sezon. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarz :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki