Podstawki pod kubki

Podstawki pod kubki wykonałam z filcu.
Wcześniej wykonałam podstawi w kolorze czerwonym,
które posiadam w swoim domu.
Miałam szklane, tekturowe ale zawsze były porozbijane lub namoknięte.
Wymyśliłam sobie, że wykonam podkładki z filcu,
które nie będą się przyklejać do kubka,
jak spadnie na podłogę to nie rozbije się podstawka, 
a jak wyleje się kawa zawsze mogę ręcznie wyprać.



Nie sądziłam, że moi przyjaciele będą chcieli takie podstawki pod kubki.
Na zamówienie wykonałam dla nich w kolorze zielonym.
Każda podstawka jest od znakowana metką Iwakki.

Czas pomyśleć o projektach Iwakki Home :)

Projekt oraz wykonanie: Iwakki


Na maszynie mam duży wybór haftów.
Wybrałam haft w liście.


Pierwsze zamówienie na 
podstawki pod kubki od Iwakki.


Przód wyhaftowany w listki a w tyle wszyta metka Iwakki.


Atelier Iwakki

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne ^^ To ciekawy pomysł z produktami Home ;) Proponuję większe podkładki pod talerze i sztućce ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dobry pomysł na większe podkładki :)

      Usuń
  2. Świetne podkładki i hafcik dodaje estetyki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne podkładeczki;) Delikatny hafcik dodał im uroku;) Pozdrawiam Cię cieplutko;) Mogę zagościć tu na stałe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie.
      Jak najbardziej, zapraszam serdecznie na mojego bloga.
      Również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Super podkładeczki. Właśnie szukam inspiracji, na coś nowego. Zdjęć nie zamierzam kopiować, ale z pewnych pomysłów za zgodą Atelier, chciałabym skorzystać. Zostaję na dłużej.
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Ps.Czy weryfikacja obrazkowa, musi być? to bardzo utrudnia szybkie dodawanie komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne sa te podastawki:) Bardzo pomyslowe:) Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te wzorki, i mój ulubiony kolor, milutko tu u ciebie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo - pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki