piątek, 21 listopada 2014

Poduszka z watoliny

Przedstawiam Wam kolejne pomysły - Zrób to sama / DIY.
Czasami trzeba odpocząć od wykonywania konstrukcji odzieżowej 
oraz szycia odzieży. Zabrałam się za pomysły, które można wykonać samemu w domu.

 Pomysł - Poduszka z watoliny.

A co to jest watolina?
Watolina to wyrób włókienniczy który stosowany jest do ocieplania odzieży zimowej.

Została mi reszta watoliny, której nigdzie nie zastosuję.
Postanowiłam z watoliny wykonać poduszkę.

Pomysł oraz wykonanie: Iwakki Home

Uszyłam worek na poduszkę.

Watolinę pocięłam na drobno.


Watolinę upychamy do worka.


Dziurę zszywam na maszynie.


Do maszyny mam zamontowany długi stół.
Poduszka swobodnie leży i nie zsuwa mi się z maszyny.


Podusia gotowa.


Poduszkę oraz pościel wykonałam 
ze 100 % bawełny.
Teraz prezent idealny na Mikołaja.


Zapraszam serdecznie na kolejny post, pomysły Iwakki Home.

Atelier Iwakki

4 komentarze:

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki