Poszewka dekoracyjna / motyw liście

Został mi mały kawałek tkaniny dekoracyjnej w zielone listki.
Wystarczyło mi tylko na przód poszewki.
Tył wykonałam w liście szare.
Poszewka prezentuje się teraz jako dwie pory roku, wiosna oraz jesień.

Pomysł oraz wykonanie: Iwakki Home

Do tkaniny dekoracyjnej przyszyłam tasiemkę oraz ręcznie wykonałam kokardkę.

 

Do poszewki przyszyłam metkę Iwakki.


Tył poszewki jest w kolorze szarym.
Poszewka zapina się na guziki.


Poszewkę sprezentowałam na Mikołaja dla przyjaciółki.
Prezent idealnie się sprawdził.
Wystarczy pomyśleć i wykonać samemu prezent 
na mikołaja lub na gwiazdkę.
"Sztuka dawania podarunku polega na tym,
aby ofiarować coś, czego nie można kupić w żadnym sklepie". 
Alan Alexander Milne

Zapraszam serdecznie na kolejny post, szyte oraz ręcznie malowane poszewki.
Kolejny prezent wykonuje na Mikołaja :)

Atelier Iwakki

3 komentarze:

  1. Kolejne, pomysłowe cudeńko, idealne na prezent. Kolorystyka bardzo świeża, energetyczna , a z drugiej strony elegancka, stonowana. Podziwiam ESTEYKĘ i gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam podziwiam ESTETYKĘ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Jolu, pomysły zawsze wychodzą spontanicznie.
      W momencie gdy mam takanię w ręce wtedy już wiem co z tego powstanie :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki