Przedłużone rękawy ze skarpetek

Pomysł zrodził się pod czas jazdy rowerem.
Gdy mam na sobie rękawiczki bez palców, wiatr zawiewa zawsze pod rękaw.
Mam płaszczyk który nie posiada rozwijanych mankietów.
Potrzebowałam bluzki z bardzo długim rękawem.

W szafie znalazłam bluzkę z dzianiny, rękaw 3/4

Skarpetki w paski wykorzystałam jako przedłużone rękawy do bluzki.


Pomysł oraz wykonanie: Iwakki


Do skarpet przyszyłam trzy małe guziczki.


Rękaw można podwinąć jak skarpetkę :)


Jak jest mi zimo zaciągam rękawy na całe dłonie. 


I teraz jest mi cieplutko, gdy podróżuję rowerem.


Atelier Iwakki

6 komentarzy:

  1. Pomysł idealny na moje marznące dłonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalny pomysł i niezwykle praktyczne wykorzystanie skarpet. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Pozdrawiam również serdecznie :)

      Usuń
  3. ale pomysł! gratuluje :) bardzo praktyczne rozwiązanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki