sobota, 15 listopada 2014

Skarpetki na gorący kubek

Uwielbiam gorącą czekoladę.
Do gorącej czekolady mam specjalne kubki,
które nie posiadają uchwytów.
Za każdym razem gdy brałam kubek, parzył mi w rękę.
Postanowiłam coś z tym zrobić.

Zostały mi skarpetki w różowe paski.
Zmierzyłam kubek, ile centymetrów potrzebuje na opaskę :)
Do skarpet użyłam elastyczne nici, które stosuję do dzianin. 


Obrzucam skarpetki na overlock.


Z bliska można zobaczyć jak wygląda nitka elastyczna.


Efekt końcowy skarpetki na kubeczki bez uchwytów.
Projekt oraz wykonanie: Iwakki Home.




Tak wygląda opaska na kubek.


Atelier Iwakki

8 komentarzy:

  1. Świetne, a u mnie tyle skarpetek frotowych w szufladach, muszę coś z tym zrobić.
    Ps. Czy ta weryfikacja musi być, to denerwuje i spowalnia dodawanie komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne skarpetki na kubeczki, super pomyśł i praktyczne wykorzystanie skarpet. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Fantastyczna ozdoba i do tego praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki