Udział w Konkursie "Jesień z Izpolem"

Zakwalifikowałam się na konkurs "Jesień z Izpolem".
Termin zgłoszenia prac był bardzo krótki,
prace trzeba było zgłosić do końca października 2014.

Na czym polega konkurs:
Konkurs polega na tym, kiedy moje zdjęcie zakwalifikuje się 
do konkursu będzie umieszczone na fanpage 
 Hurtowania Tkanin - Izpol.
Prace, które otrzymają najwięcej polubień zostaną nagrodzone.

Zapraszam serdecznie na głosowanie:
Zagłosuj na kreacje Iwakki !!!
Dziękuję za każdy oddany głos :)

Przedstawiam Wam kreacje, która bierze udział.

Opis kreacji:
Sukienka wykonana bez podszewki.
Rękawy 3/4 dekolt oraz dół sukienki wykończony bawełnianą lamówką.
W tyle sukienki wszyty zamek metalowy.
W przodzie aplikacja wykonana z czarnych lamówek,
cekiny ręcznie przyszyte.
Sukienka wykonana z tk. ubraniowej.
Sukienka inspirowana stylem lat 60-tych.
Projekt oraz konstrukcja odzieżowa własna.
Fotografia została wykonana w Holandii nad kanałem w mieście Dordrecht.
Fotografia: Dagmara Nowak


Więcej fotografii na:

Szczegóły oraz opis konkursu:


Atelier Iwakki

4 komentarze:

  1. Oo, widzę, że szanse są spore, bo jest mało zdjęć do głosowania. Brałam udział w ich poprzednim konkursie. Ogólnie to nie przepadam za takim wybieraniem zwycięzców, bo często decyduje ilość znajomych. W każdym razie ja już kliknęłam ;) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zaskoczona, że tak mało uczestników bierze udział. W tamtym roku było więcej ludzi, miałam też wziąć udział w konkursie ale obudziłam się po terminie :)
      Dokładnie, masz rację decyzja wygranej zależy od ilości znajomych. Dla mnie liczy się aby się pokazać, wychylić a jak ocenią ludzie to od nich zależy. Liczy się dobra zabawa.
      Dziękuję za głosowanie, miło z Twojej strony :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki