wtorek, 16 grudnia 2014

Kopertówka na sylwestra DIY

Kopertówka została wykonana na konkurs
"Uszyj torebkę i wygraj maszynę do szycia".
Konkursu nie wygrałam, liczy się również dobra zabawa.
Praca Iwakki znajduje się TUTAJ.

Zaprojektowałam oraz wykonałam kopertówkę na sylwestra.

Przód wykonałam z eko skóry (wzorek koronkowy).
Lewa strona również wykonana z eko skóry gładkiej.


Do środka wszyłam płótno w kolorze kremowym.


Przód kopertówki szyty ręcznie.
Do kopertówki wszyłam małe kółeczka.
W ten sposób mogę przypinać pasek z łańcuszkiem.
Z prasowaniem miałam problem, delikatnie dociskałam żelazko.


Kopertówka zapina się na rzepę.
Jako ozdobę przypięłam broszkę ze sztucznej róży.


Do kopertówki idealnie pasuje koronkowa sukienka ze złotą podszewką.
Jako podszewkę zastosowałam złoty atłas.
Kopertówka została zaprojektowana z myślą o sukience z koronki.

Sukienka wieczorowa: wykonanie Iwakki 2012
Stylizacja Iwakki na Sylwestra 2014


Atelier Iwakki

8 komentarzy:

  1. Podziwiam śliczną kopertówkę, projekt i wykonanie doskonałe.. Kreacja w złoto - czarnej tonacji przecudna, ach .... uwielbiam połączenie czerni i złota od zawsze. Ponadczasowe piękno. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kopertówka;) Gratuluję Ci pomysłu;) Kiedyś podobnie ozdobiłam małą torebeczkę, która potrzebna mi była na wieczorową imprezę;) Śliczna;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo -Pozdrawiam serdecznie !!!

      Usuń
  3. Fantastyczna! Dziwię się, że nie zajęła żadnego miejsca w konkursie - ale cóż, czasem to kwestia lepszego lub gorszego szczęścia. Twórz dalej, bo świetnie Ci idzie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Były ciekawsze pomysły.Może kiedyś wygram, liczy się dobra zabawa :) Miło, że odwiedziłaś mój blog, zapraszam częściej. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Śliczna torebka :) Muszę się wziąć za publikację mojej konkursowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie czekam na twoją pracę i jeszcze jej nie ma :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki