sobota, 13 grudnia 2014

Opakowanie na butelkę z jeansu

Pół roku temu skróciłam spodnie dla kolegi.
Zostawił mi dwie nogawki.
Z jednej nogawki wykonałam dla niego prezent mikołajkowy.
Był bardzo zaskoczony, że z jego dawnej nogawki uszyłam opakowanie na butelkę.

Co potrzebujemy:
Około 30 cm nogawki
 (zależy jak wysoka jest butelka).
Dodać na mankiet wywijany.
Zmierzyć obwód butelki, na ile ma być szeroka nogawka.

Pomysł oraz wykonanie: Iwakki Home

Nogawkę przywiązałam czerwoną wstążką.


Do nogawki przyszyłam kieszonkę.



Od lewej strony wszyłam tkaninę bawełnianą.



Lewa strona może być również jako prawa strona.


Atelier Iwakki

11 komentarzy:

  1. I pomyśleć, że kawałek nogawki może zostać tak fajnie wykorzystany.Super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ,,ubiorek" dla butelki;) I to z nogawki dzinsów?! Super pomysł! Gratuluję;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wykonałam opakowanie na butelkę z nogawki od jeans-u.
      Dziękuję serdecznie, również pozdrawiam !!!

      Usuń
  3. Kapitalny pomysł, ach trzeba mieć zmysł estetyczny żeby coś takiego wyczarować. Ja oczywiście wyrzucałam niepotrzebne spodnie, nigdy bym nie wpadła na tak świetny pomysł. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki