poniedziałek, 1 grudnia 2014

Tkaniny / dzianiny wiosna - lato 2015

Tkaniny oraz dzianiny na sezon wiosna - lato 2015
są zakupione oraz wygrane.
Uwielbiam zbierać i szukać ciekawe wzory tkanin oraz dzianin.
Nie wiem czy wszystkie pomysły zostaną zrealizowane w przyszłym roku.
Pozostało mi jeszcze dużo tkanin jesiennych.

Moje zdobycze zakupiłam na giełdzie tkanin w Eindhoven (Holandia).

Kolorowa dzianina przedstawiająca miasto.
Pomysł na tunikę lub legginsy.


Tkanina jest bardzo gruba przeplatana ze złotą nitką.
Idealna tkanina na jasny żakiecik.


Zakupiłam tkaninę z pięknym motywem kwiatowym.
Nie wiem jeszcze co z tego powstanie.
Tkaninę chomikuję i czeka na swój dzień.


Dzianina szara + koronka.


Dzianina w kolorowe paski.
Powstanie sukienka lub tunika.


Tkaniny oraz dzianiny wybrałam z Hurtowni Izpol.
Otrzymałam bon za III miejsce w konkursie.
Zamówienie zrealizowałam i w tym tygodniu otrzymam paczkę.
Koszt wysyłki również sprezentowała hurtownia / miło :)
Idealny prezent otrzymam na mikołaja.

Fotografie pobrane z sklepu hurtownia Izpol.

Wybrałam dzianinę z orchideami.
Idealna na sukienkę lub na tunikę.



Dzianina wiskozowa.
Myślę o bluzie z kapturem.


100 % bawełna.
Szukałam coś na letnią sukienkę.



Obecnie uczę się na kursie wykonywania konstrukcji koszuli męskiej.
Wybrałam tkaninę koszulówkę na męską elegancką koszulę.
Czeka mnie wielkie wyzwanie.



Na koniec wybrałam dzianinę oliwkową.
Myślę, aby wykonać męskie dresowe spodnie oraz bluzę.


Dziękuję za każdy oddany głos na moją kreację.
W ten sposób wygrałam piękne tkaniny, które sprowadzane są z Włoch.
Zapraszam również do śledzenia moich prac,
które wkrótce ukażą się z tych tkanin oraz dzianin.

Pozdrawiam serdecznie - Iwakki

Atelier Iwakki

4 komentarze:

  1. Przepiękne tkaniny. Bogactwo kolorów i wzorów,ale te z motywami kwiatowymi, które uwielbiam, to prawdziwe perełki. Szycie jest dla mnie nieosiągalne, tym bardziej podziwiam. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uwielbiam kwiaty. Dziękuję serdecznie- Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Dzień dobry.
    Jak Pani uszyje swoje kreacje, prosimy przesłać do nas linki, chętnie zobaczymy co Pani uszyła z naszych dzianin.
    Pozdrawiamy serdecznie Izpol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie,
      Jak najbardziej prześlę do Państwa linki z kreacjami.
      Pozdrawiam serdecznie Atelier Iwakki

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki