Bransoletka z guzika / Guzikowy świat

W prezencie urodzinowym otrzymałam wielkie pudełko
a w nim była masa różnych kolorowych guzików.
Z jednego guzika wykonałam plecioną bransoletkę.
Mam wiele pomysłów z guzikami, 
więc zapowiada się dużo kreatywności z guzikami.
Moją kolekcję chcę zaprojektować razem z moją biżuterią.
Dlatego pokazuję Wam moje pierwsze początki rękodzieła.
Obecnie uczę się nie ma miejsca na nowe projekty
 i szycie nowych pomysłów.
Zatraciłam się w konstrukcji odzieżowej, 
a  żeby być mistrzem w swojej pasji trzeba dużo czasu poświęcić na naukę.

Bransoletkę wykonałam z jednego guzika który jest przeplatany sznurkiem.

Pomysł oraz wykonanie: Iwakki biżuteria



  



 A to mój świat guzików :)

 

Sznurek przypięłam do mojego szkicownika.
Szkicownik sprawdza się w każdej sytuacji.


Pozdrawiam serdecznie - Iwakki
Atelier Iwakki
www.iwakki.com

5 komentarzy:

  1. Podziwiam kreatywność i pomysłowość. Fajna bransoletka jest dowodem na to, że przy odrobinie fantazji wiele da się stworzyć. Pozdrawiam noworocznie. [

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie również pozdrawiam nowo rocznie :)

      Usuń
  2. Witaj w zabawie:) Bransoletka bardzo pomysłowa :)
    Trochę szkoda, że nie wykonana teraz;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałbym zrobić teraz ale za dużo projektów mam do zrealizowanie, pracę muszę pogodzić jeszcze z nauką :).
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Rozumiem :) może w lipcu uda ci sie zrobić coś na bieżąco, choć zmieniłam już nieco regulamin, ale bieżące prace zawsze mile widziane:) Pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki