wtorek, 27 stycznia 2015

Kolorowa eko torebka

Kolorową eko torebkę wykonałam dla Mamy.
Jako podszewkę zastosowałam tkaninę dekoracyjną.
W środku wykonałam kieszonki na telefon i na inne drobiazgi.
Eko torebka zapina się na guzik.

Pomysł oraz wykonanie: Eko torebki Iwakki



Eko torebkę udekorowałam guzikami oraz kolorowym filcem.
Napis "for Mom / dla Mamy" ręcznie haftowałam.


Eko torebkę przyozdobiłam broszką, którą wykonałam sama.


Tak prezentuje się eko torebka na zakupy.


Wkrótce opiszę Wam mój projekt,
fioletowo-szarą sukienkę w paski na zimę.




Pozdrawiam serdecznie - Iwakki
Atelier Iwakki
www.iwakki.com

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna ^^ Coś idealnego na zakupy. Jestem fanką torb na zakupy, które można swobodnie zawiesić na ramieniu, a nie dźwigać w dłoniach. Zawsze mam jeszcze zwykłą torebkę przez ramię na portfel i inne rzeczy. Wolę mieć ważniejsze rzeczy zapięte na zamek - takie przyzwyczajenie z mieszkania w dużym mieście, gdzie trzeba było pilnować portfela w komunikacji miejskiej :)

    I jeszcze pragnę wyrazić mój zachwyt nad tłem zdjęć ^^ ta brama jest bajeczna. To takie moje zboczenie po historii sztuki, że zachwycam się takimi rzeczami ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Moja Mama jest mega zadowolona z eko torebki.
      Na moim blogu nie chciała się pojawić, ponieważ ceni sobie prywatność a ja prywatność mojej rodziny, więc mama wykonała fotografie :)
      A ta brama znajduje się w moim rodzinnym mieście w Polsce. Kiedyś była tam szkoła rosyjska za czasów komunizmu w Polsce. Rosjanie opuścili Nasz kraj
      i w tym budynku obecnie znajduje się Liceum Ogólnokształcące. Szkoła została kiedyś zbudowana przez Rosjan.Brama była kiedyś bardzo wyniszczona a ja przyjeżdżam i tak pięknie odnowiona. Nie mogłam się oprzeć aby wykonać fotografie na tle tej bramy :)

      Usuń
  2. Ale jesteś zdolna i kreatywna, zdjęcia też ładne a to ukłon dla mamy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo - Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Super torba;) Zwłaszcza, że zrobiłaś ją dla swojej Mamy;) A kształt Twoich kwiatuszków, na pewno przypomina Mamie małą córeczkę;) Fantastyczny prezent;) Gratuluję pomysłu i pozdrawiam Cię bardzo, bardzo gorąco;)
    P.S. dziękuję za miłe odwiedziny u mnie;) Odebrałaś ten felieton, czyli moje myśli prawidłowo;) Nie często się to zdarza.... Ale to temat, dla którego ta rubryka nie jest odpowiednim miejscem na dyskusję;) Jeszcze raz bardzo dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Lubię odwiedzać blogi, które mnie interesują tematycznie.
      Zawsze piszę szczerze i dobrze obieram wpisy a czasami piszę to co mam na myśli i nigdy niczego nie żałuję.
      Są takie tematy, których ludzie nie poruszają a warto wyrazić swoją opinię i niczego się nie bać.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki