Ratowanie rękawów w bluzie

Każdy ma ulubioną bluzeczkę, spodnie, sukienkę,
spódnicę, koszulę, płaszcz, kurtkę itp.
Sentyment pozostaje po rzeczach, 
które otrzymujemy w prezencie 
lub zakupimy w innym mieście czy w kraju.
Posiadam bluzę która ma sporo lat.
Ratuję bluzę jak tylko mogę aby zawsze mieć ją pod ręką.
Ściągacze w bluzie zaczeły się strzępić i wyglądały okropnie.



Co potrzebujemy aby uratować rękawy w bluzie:
 - lamówkę bawełnianą,
- kolor nitki odpowiedni do bluzy,
- wyobraźnia :)


 Pomysł oraz wykonanie: Iwakki


  Rękawy wykończyłam lamówką bawełnianą w kolorze czarnym.


 Miałam problem z dziurą w bluzie,
więc wybrałam odpowiedni kolor nitki 
i dziurę zacerowałam.


Moja ulubiona bluza znajduje się tutaj:


Pozdrawiam serdecznie - Iwakki
Atelier Iwakki

4 komentarze:

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki