piątek, 30 stycznia 2015

Sukienka na zimę fiolotowo-szara

Sukienkę zaprojektowałam oraz wykonałam na zimę.
Wybrałam grubą ciepłą dzianinę.
Na prawej stronie dzianina jest bardzo puszysta a z lewej strony gładka.
Dzianina pod wypływem prasowania skurczyła mi się około 10 cm.
Konstrukcja została opracowana oraz wykonana przeze mnie.
 Sukienkę zaprojektowałam bez rękawów
aby założyć pod spód inny kolor bluzki z długim rękawem.
Do sukienki założyłam bluzkę gdzie wcześniej opisałam
do czego można wykorzystać skarpetki:
Do sukienki uszyłam szal w postaci tuby.

Projekt oraz wykonanie sukienki: Iwakki 2015



 




 Projekt sukienki - Iwakki 2015



Pozdrawiam serdecznie - Iwakki
Atelier Iwakki

10 komentarzy:

  1. Ja mam taki sam materiał, sukienka śliczna i wygodna napewno, niepowtarzalna, zdolna jesteś,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i czekam na twój projekt :)

      Usuń
  2. Dzięki modelowi bez rękawów będziesz ją nosić na wiele sposobów. Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie się prezentuje i wielofunkcyjna, moze być co rusz to inna:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i pozdrawiam również :)

      Usuń
  4. Bardzo fajna sukienka! Świetny pomysł z tymi paskami raz w tę raz w drugą stronę :) Szkoda że tak mało światła bylo, bo na pewno kolory są żywsze niż na ekranie mojego monitora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Był bardzo pochmurny dzień i dlatego tak mało światła jest na fotografiach.A ja nie uznaje foto-shop nie chcę okłamywać zdjęć retuszem. Dziękuję za odwiedziny - pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Piękna sukienka, świetnie Ci wyszła! bardzo lubię takie z ciepłych tkanin, w sam raz na zimę :-) ja też trochę szyję, zapraszam jeśli masz ochotę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo.
    Z przyjemnością zawitam na Twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki