piątek, 13 lutego 2015

Blog a strona internetowa ?

Strona internetowa ?

Oficjalna strona internetowa jest wizytówką firmy
jak i również artysty.
Moim zdaniem (nie każdy musi się zgadzać z tym co piszę)
otóż na stronie internetowej wystarczy podać 
informacje czym się zajmuje firma lub osoba.
Uważam, że warto posiadać własną stronę internetową
w ten sposób reprezentujesz siebie jako artystę lub firmę.
Ale pojawiają się przeszkody,
aby posiadać taką stronę internetową trzeba znać kogoś kto się na tym zna.
Osoba na zlecenie można wykonać taką stronę.
Opracowuje szablon, czcionkę, grafikę itp.
Za każdym razem strona wymaga modernizacji a to kosztuje.
Ja postanowiłam, że sama za to się wezmę.
Informatyki nie studiowałam, nie potrafię nawet zainstalować Windowsa :)
Postanowiłam, że sama stworzę własną stronę internetową.
A co trzeba zrobić, znaleźć czas i nauczyć się języka HTML.
Pół roku walczenia z własną stroną, nerwy, zawieszanie laptopa,
skasowane kody i zero efektów.
Po tych wszystkich trudach warto było,
ponieważ modernizuję i zmieniam sama stronę.

Przedstawiam Wam zmiany na mojej stronie internetowej,
tydzień mojej pracy aby ją ulepszyć.
Pojawiła się nowa zakładka jako Aktualności.

Blog ?

W dzisiejszych czasach każdy może posiadać bloga,
tematyka jest zróżnicowana.
Blog ułatwia mi zadanie, ponieważ dzielę się moją pracą,
przemyśleniami i mogę umieszczać dużą ilość fotografii.
A na stronie nie warto wszystkiego umieszczać,
ponieważ strona internetowa to wizytówka artysty.
Blog jest bardzo łatwy w użyciu, nie trzeba głowić się 
jakimś językiem HTML.

Z moich obserwacji jako projektant mody
warto posiadać oficjalną stronę internetową
oraz blog, ale podkreślą trzeba mieć na to czas.
A ja dla mojej pasji zawsze znajdę czas.

Dla tych którzy zaczynają przygodę z blogowaniem,
polecam filmik, warto go obejrzeć:
"O przyszłości i możliwościach Internetu".


Pozdrawiam serdecznie - Iwakki

4 komentarze:

  1. Myślę, że najlepszym rozwiązaniem jest strona z wbudowanym blogiem. Takie stronki, jeśli blog jest na bieżąco aktualizowany, mają najwięcej rekordów w Googlu, ponieważ multiplikują słowa kluczowe, użyte w tekście, czyli tak jak Google lubi najbardziej :)
    To znaczy, jeśli komuś zależy, by jego biznes był widoczny tu i ówdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy pomysł.
      Bądź razie najwięcej oglądalności mam na stronie internetowej, ponieważ reprezentują ją wszędzie na moich wizytówkach jak i na spotkaniach. A blog traktuję jako przygodę :) I chyba tak pozostanie.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Racja. Strona internetowa to wizytówka. Blog to miejsce do dzielenia się postępami pracy, zdjęciami, inspiracjami. Blog zbliża czytelników do artysty, mogą nawiązać dialog między sobą, dzielić doświadczeniami. Od paru lat widzę, że blog to już w zasadzie podstawa - trzeba go prowadzić. Czasem tylko szkoda, że w pewnym momencie porzuca się go na jakimś etapie i nie aktualizuje :/ Widziałam sporo takich blogów i często było mi żal, że nie mogę dalej ich czytać, bo po prostu cicho na nich :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyczyną nie prowadzenia bloga przeważnie jest brak czasu jeśli ktoś pracuje od rana do wieczora. W tedy jest się tak wyczerpanym, że nie ma się siły na napisanie kolejnego postu. A drugą przyczyną może być, że ludziom zabrakło pomysłów na kolejne posty tzw. pustka w głowie. A ostatnim powodem to rodzina mąż, dzieci i brak czasu dla siebie.

      Też nie wiem jak potoczą się losy mojego bloga, jedyny problem jaki mnie dotyka to słaby zasięg lub brak internetu i posty piszę na raty lub z opóźnieniem :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki