Jak upinać główkę rękawa w płaszczu damskim - DIY

Przedstawiam Wam filmik w którym zaprezentowałam
jak prawidłowo upinać główkę rękawa w płaszczu damskim itp.
Przy główce rękawa delikatnie wdajemy rękaw,
w ten sposób rękaw będzie ładnie prezentować się na ramieniu.
Po upięciu główki można sfastrygować rękaw.
Ja osobiście nie fastryguję, szyję na żywca.
Nie używam żadnych naparstków na palce.
Rękaw sfastrygowałam tylko dla filmu.
Przy okazji możecie odrobinkę zobaczyć co obecnie tworzę, 
a powstanie z tego króciutki płaszczyk na wiosnę.

Zapraszam serdecznie mój kanał Atelier Iwakki:






Atelier Iwakki

2 komentarze:

  1. mam nieco inny sposób na wszywanie rękawa, ale to każdy musi sam ogarnąć, natomiast liczę, że pokażesz gotowy płaszcz bo zapowiada sie bardzo fajnie i widzę zamki które sama mam w planie wykorzystać w żakiecie, ale to już po świętach:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak Pani pisała, każdy musi sam ogarnąć jak wszyć prawidłowo rękaw. To jest mój sposób od wielu lat i idealnie zawsze wychodzi mi rękaw. Tak, oczywiście pokażę płaszczyk, tylko jakoś ostatnio nie mam motywacji do tworzenia a ten płaszczyk szyje już rok i skończyć go nie mogę. Cały czas go modyfikuję zmienią a to może zamki a może coś innego i przeciągało się to w rok :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki