sobota, 21 marca 2015

Konstrukcja i forma na tunikę - wiosna 2015

W poprzednim poście zaprezentowałam Wam, 
jak według mnie wygląda projektowanie mody.
Dla zainteresowanych zapraszam na post:

Wracając do tematu, zaprojektowałam tunikę na wiosnę.
Opracowałam własną konstrukcję oraz wykonałam formę odzieżową.

Konstrukcję odzieżową wykonuję najpierw w skali 1:4

Formę odzieżową rozmieściłam na papierze szarym 
aby wiedzieć ile potrzebuję na z użycie materiału.


Posiadam dzianinę w kolorowe paski:
szerokość 90 cm
długość 150 cm


Obecnie poszukuję dzianiny 
na ściągacze w rękawach (kolor szary).


A tak ma się prezentować efekt końcowy tuniki Iwakki.


Pozdrawiam serdecznie - Iwakki

Atelier Iwakki

2 komentarze:

  1. Szczerze podziwiam osoby projektujące odzież, dla mnie to magia, ale zawsze mnie zachwycają udane wykonania efektownych projektów. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, pozdrawiam również wiosennie.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki