czwartek, 5 marca 2015

Koszula męska / kratka niebieska

Wykonałam kolejną koszulę w kolorze niebieskim.
Koszula niebieska troszkę różni się od koszuli zielonej.
Resztki jeans-u wykorzystałam do ozdoby kieszeń 
oraz zapięcie mankietów w rękawach.

Projekt, konstrukcja odzieżowa oraz wykonanie: Iwakki


Wybrałam metalowe guziki
w stylu sportowym.


Mankiet doszywany do rękawa.



Do koszuli wszyta metka Iwakki.


Bawełnę zakupiłam na wyprzedaży za  €1,50
Za €3 powstały dwie męskie koszule :)


Znajdziesz mnie również na ...
Atelier Iwakki

4 komentarze:

  1. Wow! Koszulki bardzo mi się podobają;) I to są Twoje własne projekty? I szycie też? Jeżeli tak, to gratuluję Ci zdolności! Kiedyś tez chciałam projektować (nie szyć) ubiory damskie, męskie, dziecięce... Ale wyszło inaczej... Dziękuję za słowny ,,budulec" u mnie;) a serduszko i nie tylko na pewno pofrunie do Ciebie, ale nie teraz, bo nie ,,ogarniam" wszystkiego... Pozdrawiam Cię cieplutko i przesyłam buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    Tak to są moje projekty, sama wykonuję konstrukcje odzieżowe a nie gotowiec z Burdy czy z innej gazety a potem wszystko szyję.
    Nie ma problemu, blog nie polega tylko na pisaniu ale też wspierać inne blogerki, temat bloga może być różny ale łączy nas to samo.
    Prowadzenie bloga - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a udostępniasz instrukcję konstrukcji koszuli męskiej czy tylko na zamówienie robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonuję wszystkie konstrukcje ubioru tylko na indywidualne zamówienia. Zmówienia można składać na mojej oficjalnej stronie www.iwakki.com Zapraszam serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki