Oczami fotografa po Antwerpen / Belgia

Antwerpen miasto znajdujące się w północnej Belgii.

Cóż mogę napisać o tym mieście.
Miasto jest ogromne, można się w nim zgubić.
Zatłoczone uliczki, tramwaje, wiele pomników oraz zróżnicowana architektura:
po gotyk, renesans aż po sztukę współczesną.
Antwerpen jest największym na świecie ośrodkiem szlifowania diamentów.
Miasto mody, które słynie z licznych ekskluzywnych uliczek.
Celem mojej podróży do tego miasta była oczywiście moda.
W sumie nie wiem czy mogę to zaliczyć jako pech,
ale w trakcie podróży nawigacja odmówiła współpracy.




Znajdowałam się na Zuid Antwerpen / Południe miasta.
Do centrum miałam bardzo daleko, a bez nawigacji ciężko cokolwiek znaleźć.
W planie miałam zobaczyć muzeum mody oraz ulicę diamentową.
Podróż moja zakończyła się tylko na zwiedzaniu południowej części miasta.
Fotografie wykonałam tak aby pokazać jak wygląda życie w tym mieście.

Świat oczami fotografa



Fotografia przypomina mi przedmieścia Brooklyn.



Premiera wystawy belgijskiego projektanta mody Dries van Noten.
Od 13/02 - 19/07/2015 w muzeum mody w Antwerpen.
Szczegóły wystawy na ModeMuseum.
Nie dotarłam, ale ma jeszcze czas do 19 lipca 2015.


 Szyba rozbita w starym Ford Capri GL.


Wypożyczalnia rowerów.




Stare zapomniane kamienice.




Restauracja w ciągu dnia była zamknięta.
Późnym wieczorem rozpoczyna się nocne życie.


Kościół lub katedra nie zwróciłam uwagi.
Bardziej byłam zainteresowana architekturą.


Atelier Iwakki

2 komentarze:

  1. Moja przyjaciółka przez pół roku studiowała w Antwerpii, żałuję, że jej tam nie odwiedziłam. Po jej opowieściach i Twoich zdjęciach stwierdzam, że to bardzo ładne miasto, warte odwiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto odwiedzić te miasto ale mieszkać raczej nie, ponieważ jest za bardzo głośno i tłoczno.
      Takie miejsca są idealne dla ludzi którzy kochają noce życie :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki