poniedziałek, 9 marca 2015

Piżamowe spodnie + szorty

Konstrukcję odzieżową na piżamowe spodnie
opracowałam na lekcji z konstrukcji.
Spodnie oraz szorty posiadają tylko jeden szew
od strony wewnętrznej.
Wybrałam 100% bawełnę w kratkę.

Konstrukcja odzieżowa oraz wykonanie: Iwakki


Z konstrukcji spodni powstały również szorty.
Tak wygląda forma odzieżowa na piżamowe szorty.


Szorty po bokach wykończyłam koronką elastyczną.
Rozporki są zaokrąglone.


Rozporek zakończyłam kokardką.



Spodnie piżamowe oraz szorty wykończone są gumką.



Tak prezentują się piżamowe spodnie.
Wykonałam fotografie w pozycji siedzącej.


Do dolnej części piżam mam w planie wykonać 
również górną część piżamki. 
Szukam odpowiedniej dzianiny, która będzie w 100 % bawełniana.


Atelier Iwakki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki