Proces szycia tuniki według projektu Iwakki

Przedstawiam Wam kolejny etap mojej pracy:
jak zmagam się z projektem i zszywam poszczególne elementy.

1. Przeszywanie kieszeni do tuniki.

 

Efekt końcowy.


2. Wszywanie gumki przezroczystej na wysokości talii.



Efekt marszczenia.


3. Wykonanie lamówki do podkroju szyj.



Efekt końcowy podkroju szyj.


4. Mankiety w rękawach.

Tutaj pojawił się problem w trakcie realizacji projektu.
Po intensywnym szukaniu dzianiny w kolorze szarym, musiałam zmienić projekt.
Mankiety w rękawach będą z tej samej dzianiny co jest wykonana tunika.


W trakcie realizacji projektu pojawiły się przeszkody.
Projekt nie będzie identyczny jak na rysunku.
Czasami trudno wykonać coś z rysunku,
ale fason pozostanie ten sam.


Zapraszam wkrótce na efekt końcowy.
Pozdrawiam serdecznie - Iwakki

Atelier Iwakki

7 komentarzy:

  1. Wow, ciekawa jestem efektu końcowego!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ciekawa jestem efektu końcowego!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa czy mi wyjdzie efekt końcowy :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawie, juz czekam na efekt finalny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czekam na słoneczną pogodę i zamierzą pójść w plener wykonać fotografie.

      Usuń
  4. już widzę, że fajnie wyszła, no i perfekcyjnie odszyte detale:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki