środa, 18 marca 2015

Projektowanie mody przez Iwakki

Jak wygląda projektowanie ubioru według mojej wizji oraz techniki wykonania.

Nie rozpoczęłam ani nie ukończyłam żadnych studiów projektowania mody.
Mam wyuczoną swoją własną technikę projektowania.
Szkicuję i maluję na swój sposób.
Każdy projektant mody powinien znaleźć swoją własną technikę 
w wykonywaniu projektów.
Postanowiłam zaprojektować coś na wiosnę, projekt zrodził się w mojej głowie.

Szkic projektu wykonałam najpierw ołówkiem 
a potem kontury podkreśliłam czarnym cienkopisem. 

Przedstawiam Wam filmik jak krok po kroku wykonałam projekt.
Niestety film wyszedł mi kiepsko, ponieważ ustawiłam źle kamerę 
i malowanie zasłoniłam ręką.
Postaram się następnym razem inaczej ustawić kamerę.
Wybrałam do tego rytmiczną muzykę, 
ponieważ idealnie nadaje się na pokaz mody.

Zapraszam na mój kanał:
Projekt tuniki wykonany przez Iwakki


 Efekt końcowy projektu.


Teraz pozostaje opracować konstrukcję tuniki a potem szycie.

Atelier Iwakki

4 komentarze:

  1. Filmik ok ;) Kręciłaś kamerką na statywie? Kiedyś sama się męczyłam, ale nagrywałam telefonem. Strasznie musiałam się nakombinować, a efekty i tak nie były najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak, kręciłam kamerką na statywie.
      W sumie kamery nie mam, nakręciłam film aparatem fotograficznym, który zawiera opcję filmowania. Dużych manewrów nie miałam, ustawiłam statyw oraz oświetlenie i filmik sam się nakręcił :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny projekt, czekam na rezultat w realu :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki