poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Konstrukcja oraz forma dresu chłopięcego

Opracowałam swoją własną konstrukcję 
bluzy oraz spodni na dres chłopięcy.
Tradycyjne wykonałam konstrukcję w skali 1:4.
Formy rozmieściłam na papierze szarym
aby obliczyć ile potrzebuję zużycia dzianiny na dres chłopięcy.

Konstrukcja wykonana przez Iwakki 

 

Następnie wykonałam z flizeliny mały model,
aby sprawdzić czy wszystkie elementy się zgadzają.


Dres wykonam z dzianiny, który wygrałam w konkursie.


Kaptur będzie wykończony błyszczącą podszewką.


Na bluzie oraz spodniach będą przyklejone zielone uśmiechnięte buźki.


Mój projekt  - dres dla chłopca.


Zapraszam wkrótce na efekt końcowy.

Pozdrawiam serdecznie - Iwakki

Atelier Iwakki

2 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać, mam synka i często dla niego szyję wygodne dresy, dlatego czekam jak będzie wyglądał twój, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam siostrzeńca i pierwszy raz coś szyję dla dzieci.
      Mam nadzieję, że będzie idealny dres dla niego.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki