poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Oliwkowy dres dla chłopca - wiosna 2015

Wykonałam oliwkowy dres dla chłopca.
Wykorzystałam ciepłą dzianinę, którą wygrałam w konkursie.

Projekt, konstrukcja oraz wykonanie: Iwakki - wiosna 2015


Przód w bluzie wykończyłam ozdobnymi buźkami.


W przodzie wstawiłam krótki zamek,
aby łatwiej zakładać bluzę przez głowę.


Dół bluzy wykończyłam cienką gumką.
Wykonałam tunel gdzie została wprowadzona gumka.


Rękawy w bluzie.


Tak prezentuje się kieszeń od środka.


Kaptur od środka wykończyłam świecącą podszewką,
również w kolorze oliwkowym.


Spodnie w pasie wykończyłam szeroką gumką.


Spodnie wykonałam z jednym szwem zewnętrznym.
Na kieszeni będzie przyklejona zielona buźka.


Projekt dresu według Iwakki można zobaczyć


Zapraszam serdecznie na kolejne projekty Iwakki.

Atelier Iwakki

8 komentarzy:

  1. Piekny dresik uszylas, wyszedl znakomicie i perfekcyjnie. Gumki i wykonczenie na 6+.
    Kiedys podobne szylam, ale bardziej kolorowe dla corki i 2 siostrzenic oraz dla mnie. Tych malych juz nie ma, za to moj w calkiem dobrym stanie jeszcze mam. Chyba tez go kiedys pokaze. Dzianina dresowa jest materialem bardzo wdzieczynm do szycia, bardzo lubilam z niej szyc, chyba Ty rowniez:)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Pani Elu :)
      Z przyjemnością chciałaby zobaczyć Pani dzieła.
      O tak, dzianina jest bardzo miło w wykonaniu, miło się z nią pracuje. Pozdrawiam również serdecznie :)

      Usuń
  2. Śliczny jest i do tego dopracowany w każdym szczególe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny "nic dodać nic ująć" super kochana.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki