sobota, 18 kwietnia 2015

Projektowanie dresu dla chłopca

Obecnie przygotowuję moje projekty do egzaminu.
Moim kolejnym zadaniem jest aby wykonać projekt ubioru,
konstrukcję oraz uszycie ubranka dla dziecka.
Nie mam żadnego ograniczenia, wyobraźnia oraz umiejętności 
zależą tylko i wyłącznie ode mnie.
Nauczycielka musi tylko zaliczyć moją pracę przed egzaminem.

Postanowiłam zaprojektować dres dla 7 letniego chłopca.
Mam siostrzeńca, który od września rozpoczyna szkołę.
Myślę że, dres będzie idealny na jesień 
jak i również idealnym prezentem od cioci na rozpoczęcie roku szkolnego.

Szkic wykonałam na zwykłej kartce A4
a potem pomalowałam projekt farbami akwarelowymi.


Zapraszam na mój kanał, jak wykonuję projekt:


Efekt końcowy projektu.


Projekt przywiesiłam na ścianie 
aby przemyśleć wykonanie konstrukcji odzieżowej.
Pierwszy raz będę wykonywać konstrukcję dziecięcą własnego projektu.


Zapraszam na kolejne wpisy z serii projektowanie dresu dla chłopca.

Pozdrawiam serdecznie - Iwakki
Atelier Iwakki

4 komentarze:

  1. Powodzenia. Oby tak ładnie wyszedł jak na obrazku, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieje że, wyjdzie projekt nigdy nie wykonywałam ubioru dla dziecka - pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Dres to świetny ubiór do szkoły i choć mam córki to też zawsze miały go w swoich szafach:)
    Życzę powodzenia i trzymam kciuki za egzamin-zdasz na pewno:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki