Koronkowa piżamka

Z bluzki wykonałam górę piżamki.
Góra bluzki była bardzo zniszczona, 
więc wykorzystałam dół do nowego projektu.
Wykorzystałam resztki koronki, z której powstały legginsy.


Wykonałam konstrukcje bluzki tylko do wysokości klatki piersiowej.
Przy wykonywaniu konstrukcji w obwodzie klatki piersiowej odejmuję - 10 %
w szer. przodu oraz szer. tyłu odejmuje - 5% ,
ponieważ dzianina czy koronka są elastyczne.
W ten sposób nie muszę dodatkowo dopasowywać przy przymiarce
 i nie tracę dużo dzianiny.

Jeśli nie potrafisz wykonać sam(a) konstrukcji odzieżowej, 
możesz tak samo odjąć różnicę przy gotowej formie odzieżowej.


Szorty wykonałam na gumce a nogawki są luźne.


Do dołu przyszyłam koronkę czarną z aksamitną wstążką.



Na środku przyszyłam małą białą kokardkę.


 Tak prezentuje się góra bluzeczki na ramiączkach.


Na dole bluzeczki przyszyłam koronkowe serce.


Góra bluzki: własna konstrukcja
 a z białej dzianiny była kiedyś bluzeczka.


Pozdrawiam serdecznie - Iwakki

Atelier Iwakki

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki