sobota, 27 czerwca 2015

GESLAAGD !!! ZALICZONE !!!

Geslaagd - co to znaczy ?
Oznacza - zaliczone lub zdane egzaminy.

Zaliczyłam egzamin i uzyskałam dyplom.
Dyplom znajduje się na mojej oficjalnej stronie internetowej:

Podsumowanie egzaminu:
Egzamin rozpoczął się od 9:30 do 17:00 godziny.
Do 19:00 czekałam na wyniki oraz rozdanie dyplomów.

Pierwszy etap egzaminu trwał 1,5 godziny.
Musiałam wykonać z rysunku konstrukcję odzieżową
górnej oraz dolnej części garderoby.
Zero korzystania z książki, wiedza tylko z głowy.

Uzyskałam 8,5 punktów

Drugi etap egzaminu trwał 3 godziny.
Wykonanie z rysunku konstrukcję odzieżową,
następnie formę odzieżową oraz ręcznie uszycie modelu z flizeliny.

Uzyskałam 8 punktów

Trzeci etap egzaminu trwała około 2,5 godziny.
Wykonanie z rysunku konstrukcję odzieżową,
następnie formę odzieżową rozmieścić na tkaninie.

Uzyskałam 7,5 punktów

Do egzaminu dostarczyłam moje prace, które wykonałam w domu.

Uzyskałam 15,5 punktów
Łączna suma punktów 39,5 

Wysoka punktacja sprawiła, że zaliczyłam egzamin.

W Holandii gdy zbliżają się wakacje i egzaminy są zaliczone, 
w każdym domu wywieszona jest flaga oraz zawieszony plecak :)
Teraz mam wakacje !!!


Pozdrawiam serdecznie - Iwakki.

15 komentarzy:

  1. Gratuluje i zycze slonecznych i udanych wyckacji:)

    Pozdrawiam slonecznie z Saarlandu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie.
      A ja pozdrawiam z Den Bosch :)

      Usuń
  2. serdecznie gratuluję!
    widząc Twoje prace nie wątpiłam w zaliczenie ani przez chwilkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)
      Przed egzaminem jednak stres i wątpliwości się pojawiały,
      czy dam radę i czy wystarczająco wchłonęłam wiedzę.

      Usuń
  3. Gratulacje. Nie mogło być inaczej, żebyś nie zaliczyła tych egzaminów.
    Udanych wakacji i ciekawych ofert pracy Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Ewo, wakacje po zdanych egzaminach i uzyskanym dyplomie na pewno Ci się należą! :) Ja z kolei czekam teraz na wyniki egzaminów na Akademię Sztuk Pięknych (tak! złożyłam w tym roku teczkę i przeszłam do II etapu, przez 5 dni mieliśmy egzaminy z rysunku i malarstwa. Jeśli przejdę, to czekam mnie jeszcze III etap).
    Pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie.
      O tak, odpoczynek wskazany a ten rok był bardzo pracowity :) WOW !!! Złożyłaś dokumenty do ASP, życzę ci powodzenia abyś mogła się dostać do uczelni napisz mi koniecznie jakie będą wyniki. Moim zdaniem masz dużą szanse się dostać, masz talent i przepiękne prace.
      Trzymam kciuki za Ciebie - pozdrawiam cieplutko z Holandii :)

      Usuń
    2. Dziękuję, na pewno dam znać! :))

      Usuń
    3. Czekam z niecierpliwością jak coś pisz na mojego e-maila :)
      Życzę dużo powodzenia i szczęścia !!!

      Usuń
  5. Gratulacje, Gratulacje... Śledząc Twojego bloga wiedzialam że nie może być inaczej, zdolna dziewczyna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, Gratulacje... Śledząc Twojego bloga wiedzialam że nie może być inaczej, zdolna dziewczyna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki