Sportowo - elegancka sukienka

Wyprawa do lasu to idealny odpoczynek od miasta.
Spakowałam ze sobą wszystkie najpotrzebniejsze przybory do projektowania ubioru.

Zaprojektowałam bardzo prosty projekt, potrzebuję coś eleganckiego
ale również wygodną sukienkę na rower.
W sukience zaprezentuję się na egzaminie.
Czas ucieka więc zaczęłam działać.


Do projektu zastosuję szarą dzianinę i czarną koronkę.
Z lewej strony wszyję zamek abym mogła regulować długość rozporka.
Kieszenie będą naszywane.
Koronkę wszyję na górze oraz na dole a na wysokości talii
sukienka będzie zawiązywana.


Pierwszy efekty mojej pracy.


Wybrałam taką kolorystkę ponieważ mam sandałki czarne ze srebrną plecionką.
Pozostanie dobrać do sukienki biżuterię.



Pozdrawiam serdecznie - Iwakki

10 komentarzy:

  1. Na pewno wyjdzie znakomicie. Po projekcie wiadc, ze jest to swietny peojekt, elegancka i zyrazem sportowa:) Ciekawa jestem jaka bedzie wygladac w rzeczywistosci:)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    Po

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - wkrótce efekt końcowy, zapraszam i pozdrawiam również serdecznie :)

      Usuń
  2. zapowiada się bardzo ciekawa sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. będzie piękna kreacja coś tak czuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - wkrótce efekt końcowy zapraszam na kolejny post :)

      Usuń
  4. zapowiada się ciekawie :) bardzo podoba mi się projekt ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny projekt. Z niecierpliwością czekam na prezentację efektu końcowego. Pzodrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki