niedziela, 12 lipca 2015

Jak wykonać konstrukcję sukienki na lato

Projektowanie ubioru rozpoczynamy od powstania rysunku czy szkicu.
W moim przypadku wygląda to całkiem inaczej,
ponieważ tworzę na swój sposób. 
Najpierw kupuje tkaniny, dzianiny oraz dodatki
a potem z tego co zakupiłam projektuje ubiór.
Wyliczam ile metrów mam tkaniny i myślę co z tego może powstać.

Wcześniej zaprojektowałam sukienkę na upał.
Tkanina przeleżała parę tygodni i pomysł powstał spontanicznie.
Opracowałam konstrukcje sukienki.

Projekt, konstrukcja sukienki: Iwakki 2015



Krok po kroku można zobaczyć filmik, jak wykonuje konstrukcje sukienki.
Obliczenia wykonałam wcześniej aby szybciej zaprezentować wykonanie na filmiku.
Zapraszam na kanał Iwakki:


 Sukienka uszyta, pozostaje tylko wykonać zdjęcia.
Zapraszam na kolejne pomysły Iwakki.


Pozdrawiam - Iwakki

Atelier Iwakki

2 komentarze:

  1. Czyli teraz czekamy na najciekawszy etap - prezentację gotowej sukienki :-) Mówiąc szczerze umieram z ciekawości. Chętnie zobaczę, jak sukienka układa się na sylwetce. Może kiedyś dojdę do takiej wprawy w szyciu, że i mnie uda się coś fajnego uszyć. Póki co, mogę tylko podziwiać cudze prace :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na ładną pogodę aby wykonać zdjęcia, rozpadało się :(
      Warto dużo ćwiczyć szycie, a zwłaszcza na przeróbkach ponieważ dużo uczą i można zobaczyć jak jest wykonana dana rzecz. Pozdrawiam również serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki