Projekt Iwakki - Sukienka na upał

Projekt sukienki powstał spontanicznie.
Upał sprawił że, nie mam nic lekkiego i luźnego w szafie.
Inspirowałam się właśnie upałem
i za parę dni powstanie sukienka idealna właśnie na upały.

Projekt sukienki: Iwakki 2015


Wybrałam tkaninę w kolorze brudny biały
na której są czarno - białe słonie.
Sukienka będzie bez podszewki, bez zamka, bez guzików
tylko zawiązywana na szyi.



W upalne dni najlepiej mi się pracuje w nocy.
Kolejny krok to opracować konstrukcję i uszyć sukienkę.
Wkrótce zaprezentuje efekt końcowy sukienki, zapraszam serdecznie.


Pozdrawiam - Iwakki

Atelier Iwakki

5 komentarzy:

  1. Świetny projekt. Bardzo podoba mi się materiał, który wybrałaś. Idealna sukienka na upalne dni. Z ciekawością czekam na wynik pracy. Pozdrawiam i życzę miłego niedzielnego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i zapraszam na kolejny mój wpis :)

      Usuń
  2. Świetny materiał we wzorki, projekt doskonale nadaje sie na lato

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny materiał we wzorki, projekt doskonale nadaje sie na lato

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki