Sukienka na upał w słonie - Iwakki 2015

Sukienkę zrealizowałam z własnego projektu.

Tak powstaje etap mojej pracy:

Projekt, wykonanie konstrukcji, szycie, stylizacja: Iwakki
Sesja zdjęciowa: Dagmara Nowak
Miejsce: Breda / Holandia








Projekt sukienki - Iwakki 2015


Do sesji zdjęciowej założyłam sandałki biało-czarne w stylu rzymskim.


Kolczyki ręcznie wykonane przez moją koleżankę, 
również projektantka mody AgaaK.


Trzy bransoletki w stylu Boho.


Pozdrawiam serdecznie - Iwakki

Atelier Iwakki

8 komentarzy:

  1. Super projekt od stóp do głowy;) No i sesja bardzo udana;) Gratuluję i pozdrawiam Cię cieplutko;)
    P.S. Dziękuję za miłe odwiedziny u mnie i gratuluję spostrzegawczości;) Byłam ciekawa, czy ktoś dojrzy w mojej pracy tę zasuszoną jarzębinkę;) Przesyłam Ci za to noc buziaków;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie - pozdrawiam również.
      P.s. Z przyjemnością odwiedzam twój blog :)

      Usuń
  2. Świetna sukienka, bardzo udany projekt, a bransolety mnie powaliły!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam z niecierpliwością na prezentację sukienki i muszę przyznać, że jestem mile zaskoczona. Sukienka wygląda jeszcze lepiej, niż się spodziewałam, a wybrane przez Ciebie dodatki znakomicie podkreślają jej etniczny charakter. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło przeczytać że, czekałaś z niecierpliwością na mój projekt i miło przeczytać, że jesteś miło zaskoczona.
      Staram się wykonać dobrze swój projekt i przy tym świetnie się bawię. Dziękuję za pozytywny komentarz - pozdrawiam serdecznie z Holandii :)

      Usuń
  4. Super, wow, extra, kciuki w górę i aplauz! :) Buziaki xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki