niedziela, 19 lipca 2015

Szukanie inspiracji na wakacjach / Breda

Szukanie inspiracji ciąg dalszy....
Kolejne miasto w Holandii które zwiedziłam to Breda.
W tym mieście mam przyjaciółkę, więc miałam co robić przez cały dzień.
Dworzec kolejowy oraz autobusowy w mieście Breda.


Tak wygląda dworzec w tym mieście.


 Przed dworcem parking na rowery.
W każdym mieście w Holandii znajduje się parking na rowery. 
Przyjechałam pociągiem z miasta Den Bosch do Bredy 
i mój rower został na dworcu w Den Bosch.
I zawsze mam problem, ponieważ nie mogę znaleźć wolnego miejsca na parkingu.
Oczywiście przez to spóźniłam się na pociąg :), ale pociągi kursują co 15 minut.


Idziemy szukać inspiracji .....

W centrum miasta znajduje się piękny kościół,
który reprezentuje styl gotyku brabanckiego.
Przy kościele znajdują się liczne kawiarenki.


Warto zwrócić uwagę na wykonanie kościoła.



A jak wygląda miasto ....
Uliczka z przepiękną kamienicą, która prowadzi do centrum.


Przed ekskluzywnym sklepem z odzieżą męską.
Wystawiona stara maszyna do szycia firmy PFAFF.


Namalowany sprayem ptak na ścianie.


Kolejna ciekawa ściana.


Wejście przed sklepem z odzieżą.
Tam gdzie są czarne plamy odpadły szkiełka.


Wiszące manekiny które zachęcają aby odwiedzić sklep.


Sklep ze słoniami, ręcznie malowane.
Najmniejszy kosztował € 39,95 czyli jakieś 159 złoty.


Malutki kościół który znajduje się między butikami.


Do kościoła można wejść i zapalić świeczkę.
Kościółek był tak malutki, że te świeczki przepięknie oświetlały pomieszczenie.


Pęknięta szyba a dlaczego ?



A tak prezentuje się całość, most z grubego pękniętego szkła
oraz metalowe dziurawe panele.
Szkło celowo zostało tak wykonane.


Park 



Sesja zdjęciowa mojej sukienki wykonana i czas wracać do domu.


Pociąg w Holandii intercity.
Zakupując bilet do celowego miasta, można podróżować
pociągiem miejskim lub pośpiesznym a cena jest ta sama. 


Zapraszam wkrótce na nowy post, sesja zdjęciowa sukienki w słonie.
Czeka mnie kolejna podróż do innego miasta.

Pozdrawiam z wakcji  - Iwakki

2 komentarze:

  1. Swietna relacja. Bardzo ladne zdjecia i ciekawe miejsca nam pokazalas.
    Dziekuje bardzo za te ciekawa wirtualna wycieczke i serdecznie Cie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki